24.1.2014

Watson - Buzzador

Olen toiminut Buzzadorina jo useamman vuoden ajan. Buzzadorina minulla on mahdollisuus päästä kokeilemaan ja kertomaan, mitä pidän erilaisista tuotteista ja palveluista. Kun pääsen kokeilemaan tuotteita ja palveluita minun tarvitsee vain kertoa niistä ystävilleni, joko kasvotusten tai sosiaalisen median välityksellä sekä raportoida kokemuksista tämän jälkeen Buzzadorille.

Pääsin Watson kampanjaan mukaan. Watson sovelluksen kautta katson tv:tä, vuokraan elokuvia ja tilaan maksu-tv-kanavia oman makuni mukaan, silloin kun minulle sopii. Voin katsoa peruskanavien tv-ohjelmat livenä tai jälkikäteen ja tallentaa rajattomasti ohjelmaa puoleksi vuodeksi. Olen kokeillut Watson palvelua nyt reilun viikon ajan ja ainakin tällä kokemuksella palvelu vaikuttaa hyvältä. Watsonia voi käyttää kodin langattomassa verkossa eri päätelaitteilla. TV, tietokone, tablet ja älypuhelin. Tällä hetkellä olen testannut Watsonia vain iPadilla ja palvelu on toiminut moitteettomasti. Tallensin Venlagaalan arkistoon ja katsoin sen myöhemmin kun en ollut kotona kun ohjelma tuli televisiosta. Nyt odotan Watsonilta koodia millä saan ilmaiseksi vuokrata kaksi elokuvaa. Ainakin tällä hetkellä vuokrakanavina on Makuuni ja C-More. Viikonloppuna voisin ladata Watson sovelluksen myös Lumiaan ja kokeilla miten se toimii siinä. Kerron myöhemmin miten se toimi.

Jos sinä haluat Buzzadoriksi ja kokeilla erilaisia tuotteita / palveluita ilmaiseksi, välillä ennen muita niin laita mailiosoite kommenttikenttään niin lähetän sinulle linkin mitä kautta pääset ilmoittautumaan Buzzadoriksi. Tämä on aika kivaa!

Lähteet:
http://www.buzzador.com/fi
https://www.watson.fi/pctv/Login


Katso tv:tä, vuokraa elokuvia ja tilaa maksu-tv-kanavia oman makusi mukaan, silloin kun sinulle sopii. Katso peruskanavien tv-ohjelmat livenä tai jälkikäteen ja tallenna rajattomasti ohjelmaa puoleksi vuodeksi. - See more at: https://www.watson.fi/pctv/#sthash.iTeB458R.dpuf

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti