20.1.2014

Vierailija omassa kodissani

Viime viikko tuntui juuri tuolta mitä otsikko kuvaa. Olin joka ilta jossain menossa ja tulin vasta illalla kotiin. Torstaina alkoi tuntua kisaväsymystä ja lauantaina oli huono omatunto kun taas lähdin koko päiväksi pois.

Maanantai oli ainoa päivä kun pääsin kuntoilemaan. Ajattelin, että kyllähän minä nyt aina lenkille ehdin mutta väsymys voitti joka ilta ja sohva imaisi mukanaan. Minulla oli koko viikon päivystysviikko ja vaikka aamulla sain nukkua hetken pidempään kun menin vasta kahdeksan jälkeen töihin (normaalisti seitsemään) niin se että joutuu olemaan klo 17 asti töissä ja päivystämään puhelinta joka ei soi kuin ehkä kerran välillä klo 15-17 on väsyttävää. Työteho ei ole paras enää klo 16 jälkeen ja silloin ei kannata tehdä mitään hervottomia ratkaisuja puoleen eikä toiseen.

Torstaina kävin laitattamassa ripset kuntoon. Otin ripsien pidennykset syksyllä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Käyn Ivy Beauty nimisessä paikassa mitä kälyni minulle suositteli ja se on todella kiva paikka käydä. Ivy Beauty sijaitsee Vallilassa ja vaikka se ei ole matkan varrella enkä normaalisti liiku sillä suunnalla niin hyvää paikkaa ja hoitajaa ei kannata vaihtaa. Varsinkaan kun laitattaa ripsiä. Suosittelen muillekin.



Perjantain viini-ilta ei onnistunut ja sain vihdoin käytyä suutarissa laitattamassa muutamat korot kuntoon. Lauantaina treenasimme aventurilaisten kanssa klo 12-18 ja kotiin tullessani olin valmis nukkumaan. Sunnuntaina olimme keikalla Matkamessuilla Messukeskuksessa. Saimme promottua ensi kevään show´ta kuulijoille ja testattua muutaman asusteen toimivuutta. Keikan jälkeen jäimme kiertelemään messualueelle. Sunnuntai-iltana sain annettua pois loputkin neidin pieneksi jääneet vaatteet ja nyt onkin sitten kiva ostella uusia.

Siinähän se viikko sitten vierähtikin. Tälle viikolle olen suunnitellut kuntoilevani lähes joka päivä. Viime viikon syömiset on mennyt miten sattuu kun olen vain napannut jostain matkalta jotain mukaani (pl. keskiviikon sushit) joten nyt viimeistään pitää skarpata. Aamu alkoikin puurolla missä oli raejuustoa ja mehukeittoa. Kotona odottaa kasa hedelmiä mitä S-marketista sai euron kilohintaan. Ei paha ollenkaan.

Aurinkoista viikkoa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti