12.12.2013

Joulu tulla jolkottaa

Mihin nämä kuukaudet on oikein humahtanut. Olen kirjoittanut viimeksi 26.9.2013. Pahoittelut toooodella hiljaisesta blogituksesta. Huomaan, että täällä on käyty mutta minusta ei vaan kuulu mitään. Kieltämättä on ollut tosi kiireinen syksy. Töissä työt painaa enkä jaksa enää kirjoitella kotona (nytkin olen töissä) muuten kuin pikapäivityksiä Twitteriin ja Facebookiin. Lupaan parantaa tapani.



Arki on mennyt ihan mukavasti. Tyttö on pysynyt terveenä yhtä pientä korvatulehdusta lukuunottamatta. Minä olen kuntoillut kovasti SATS:ssa kun hankin kortin sinne elokuun alussa. Kiloja on tippunut seitsemän ja olo on mahtava. Kuntosali kärpänen puree edelleen ja ensi viikolla aukeaa se sali mihin alunperin ostinkin kortin. Tämän syksyn olen saanut käydä ilmaiseksi missä SATS:ssa tahansa ja se on ollut aika hyvä bonus.Viisi kuukautta ilmaista kuntoilua on tehnyt hyvää. Olen ollut myös herkkulakossa elokuusta marraskuuhun ja nyt tämän joulukuun olen lipsunut siitä että jaksan taas pihtailla ensi vuoden. Ainakin toukokuun alkuun asti kun kuoromme esiintyy Aleksanterin teatterin lavalla (siitä myöhemmin lisää).

Selkä on alkanut jostain syystä kenkkuilemaan muutama viikko sitten. Sain jätettyä särkylääkkeet kokonaan pois syyskuussa syötyäni niitä 1,5 vuotta joka päivä. Mutta nyt kun tunnen olevani kunnossa, selkä petti. Senhän pitäisi olla päinvastoin. En kuitenkaan ole edelleenkään mikään himourheilija vaan käyn n 3-4 kertaa jumpissa joten liikarasituksesta ei voi olla kyse. No, nyt olen taas syönyt muutaman viikon särkylääkkeitä ja akuutein vaihe on ohi. Ja toivottavasti myös pysyy. Saan osaksi kiittää siitä luotto kiropraktikkoani Ollia joka auttaa aina kun on pahasti kipuja. Suosittelen käymään Finnkirossa Itäkeskuksessa. Ihan huippuosaamista ja ystävällistä palvelua.

Aventurilla on huomenna perjantaina 13.12.2013 viimeinen joulukonsertti Huopalahden kirkossa klo 19.00. Tervetuloa kuuntelemaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti