12.7.2014

BeachBabe

Viikko sitten alkaneet helteet ei ole jättänyt ketään kylmäksi. Ainakaan minua. Vaikka kotona saa läpivedon niin silti sisälämpötila on kohonnut lähes joka päivä yli 30 C. Yöt on ollut hikisiä mutta onneksi minulla on hyvät unenlahjat ja olen saanut nukuttua. 

Sunnuntaina aloitin beachtour Helsingin. Kävimme sunnuntaina Kallahdennniemen rannalla Vuosaaressa mistä kirjoittelinkin edellisessä postauksessa. Maanantaina olin Marjaniemen rannassa ja eilen Herttoniemenrannassa eli Tuorinniemen uimarannalla. Vaikka tykkään käydä uimarannoilla niin en välitä olla hiekalla. Sen takia Herttoniemenrannan uimaranta on ollut aina todella kiva koska siellä on isot nurmikkoalueet minne voi levittää viltin. Silti vesi on lähellä jos haluaa uimaan. Mutta minä en myöskään ui. Joten miksi käyn rannalla? 

Koska siellä on ihmisiä, elämää, jäätelökioski, naurua ja lasten riemua. Tykkään käydä yksin rannalla koska silloin voin rauhassa maata ja ottaa aurinkoa, kuunnella salaa muiden keskusteluja :) ja rentoutua. Minulla on ollut padi mukana mutta olen avannut sen vain Marjaniemen rannassa. Se on vain hätävara jos ympärillä oleva elämä on hiljaista.

Tietenkin on kiva jos mukana on myös seuraa. Aika kuluu mukavasti rupatellen. Ja neidin kanssa on kiva käydä koska hän nauttii vedessä polskimisesta ja kakkujen teosta. Silloin tosin rauhasta ei ole tietoakaan mutta silloin sitä ei mennä hakemaankaan.

Olen aika paha auringonpalvoja mikä ei ole kauhean terveellistä. Muistan harvoin laittaa suojakertoimia ja ihokin alkaa näyttämään siltä. Eilen nukahdin vatsalleni ja kiitoksena siitä poltin pakarat, takareidet ja selän. Ei kiva eikä lainkaan terveellistä. Nyt on vaan skarpattava rasvauksen suhteen. Neidille muistan laittaa rasvaa joka päivä koska hän on punatukkainen ja kalpea iholtaan. Vielä kun itse muistaisin niin säästyisin tulevalta melanoomalta.

Tänään oli välipäivä auringonpalvonnasta ja sain siivottua. Huomenna menen neidin ja naapuriperheen kanssa rantaan kun lupailivat superkuumaa päivää. Jospa sitä uskaltaisi kastaa jalat veteen tällä kertaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti