18.5.2014

Kesä?

Ei ole tullut vähään aikaan kirjoiteltua. Vaikka Kohu on ohi niin kiireet on jatkunut. Lähinnä kotioloissa. Olivia on ottanut kaiken ilon irti että olen taas illat ja viikonloput kotona ja on takertunut minuun tosi kovasti. Kyllähän mies ja neiti edelleen menevät myös kahdestaan mutta minä olen tällä hetkellä se ykkösvanhempi. Eikä se ole haitannut yhtään. Itselläkin tuli aikamoista tytär puutetta maalis-huhtikuussa minkä olen ottanut takaisin näinä viikkoina.

Tänään viimeistään tuli kesä kaupunkiin. Mittari näyttää 24 astetta ja takit ja pipot on vaihtunut lippikseen ja kesähepeniin. Kunpa tämä ihana lämpö ja aurinko jatkuisi pitkään. Tänään kävimme ihastelemassa kirsikkapuita Roihuvuori seuran järjestämässä Hanami juhlassa. Kukinta-aika oli parhaimmillaan viikko sitten mutta sitä ei voinut tietää kun juhlien ajankohtaa on mietitty. Lämmin kevät on saanut myös luonnon sekaisin.


Päivällä kävimme minun äidin luona ja näimme myös veljeni perhettä ja heidän iki-ihanaa, tänään 9 kk vanhaa tyttöä neiti E:tä. Illalla menemme kälyni ja muutaman ystävän kanssa kauan odotetulle Robbie Williamsin keikalle Hartwall Areenalle. Olen nähnyt Robbien kaksi kertaa aiemminkin mutta häntä ei voi katsella ja kuunnella liikaa. Musiikki (ja itse mies) ovat ehdottomasti minun makuuni.

Meidän kolmikon perheessä tuulee muutoksen tuulet ja se on vienyt energiaa tosi paljon. Nukkuisin 12 tuntisia yöunia ja päikkärit päälle jos siihen olisi mahdollisuus. Kevät on minulla muutenkin sellaista aikaa että mitä enemmän valo, sitä enemmän tarvitsen unta. Eikö ole ihan nurinkurista? Muutoksista kerron lisää kun tulee sen hetki. Nyt keskityn neitiin ja pinnalla pysymiseen. Kesälomaan on enää kuusi viikkoa. Saisi tulla nopeammin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti