1.9.2013

Synttäriviikonloppu

Perjantaina tuli taas yksi vuosi elämästä täyteen. Ja sitä on juhlittu pari päivää. Itse perjantai meni leipoessa täytekakun pohja ja levätessä. 12 päivän työputki teki tehtävänsä ja uni tuli aika nopeasti. Lauantaina oli neidin luova tanssi. Hän aloitti viime viikolla tanssin ja ainakaan vielä se ei ole tehnyt vaikutusta. Neiti itse asiassa sanoi ettei halua käydä siellä enää koska se ei kuulemma ole tanssimista vaan enemmän jumppaa. Neiti tykkää tanssia discomusan tahdissa ja sitä hän odotti tanssitunniltakin mutta pettyi. Nyt pitäisi löytää joku sellainen tanssi mikä on 3 vuotiaille ja siellä oikeasti tanssitaan. Taitaa olla mission impossible. 

Lauantaina siivoilimme, leivottiin ja ehdin SATS:nkin. Minun vanhemmat tulivat kylään ja kertailtiin lomakuulumisia. Tänään olin pilates tunnilla joka yllätti täysin. Minulla oli sellainen kuvitelma että pilates on enemmän venyttelyä ja joogaa mut se olikin tiukka vastalihas rypistys. Hienoa. Sopi mulle. Tein äsken sienipiirakan koska serkkuni tulevat kohta kylään. Emme ole nähneet heitä vuosiin ja he eivät ole nähneet neitiä kertaakaan. Toivottavasti löytyy yhteisiä jutun aiheita.

Olen muuten innostunut ihan kympillä sushista ja olimmekin tällä viikolla mammojen kanssa taas sushilla. Mammoilla tarkoitan kolme ihanaa naista kehen olen tutustunut neidin ollessa muutaman kuukauden ikäinen kun olimme perhevalmennuksessa. Heistä on tullut minulle henkireikä tässä lapsiarjessa. Ollaan koettu yhtä jos toista ja voin luottaa heihin täydellä sydämellä. Mutta olimme siis sushilla Kämpissä Zen sushissa. Oli muuten hyvää mut ei yhtä hyvää kuin Sushibar and wine paikassa. Suosittelen kuitenkin molempia. Nam!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti