14.3.2013

Täällä taas

Olen pitänyt kahta eri blogia vuosien varrella mutta ne ovat kuivuneet kokoon lähinnä ajanpuutteen vuoksi. Ensimmäinen blogi kertoi minun tunteistani ja elämästäni lapsettomuushoitojen maailmassa. Toisen blogin kirjoittamisen aloitin kun vihdoin tulimme raskaaksi ja meille syntyi ihana tyttö. Sitä jatkoin siihen asti kunnes palasin töihin mutta se kuihtui kokoon kun en jaksanut enää työpäivän päätteeksi istua koneella.

Olen lukenut ystävieni blogeja ja olen miettinyt jo pitkään että haluaisin aloittaa blogin kirjoittamisen uudestaan. Ihan senkin takia että saan muistiin mitä kaikkea tyttäremme osaa ja tekee. Olen huono kirjoittamaan vauvakirjaa ja nyt se harmittaa näin jälkikäteen. Jospa saisin tänne kaiken tarpeellisen muistiin.

Ensin ajattelin kertoa hieman perheestäni. Olemme olleet mieheni kanssa kohta 10 vuotta naimisissa. Kävimme 8 vuotta lapsettomuushoidoissa ennen kuin 28.2.2010 tyttäremme Olivia syntyi. Palasin töihin elokuussa 2011 ja mieheni jäi silloin puoleksi vuodeksi kotiin. Mieheni mentyä töihin mieheni äiti jäi vuorotteluvapaalle hoitamaan Oliviaa 8 kuukaudeksi. Olivia aloitti syyskuussa ryhmäperhepäivähoidossa ja on hyvin onnellinen uusista ystävistään. Hän on nyt kolme vuotias.

Perheeseemme kuuluu myös mamma ja pappa (mieheni vanhemmat), mummu ja Veke (minun vanhemmat), mieheni sisko, hänen mies ja heidän kohta yksi vuotias tytär sekä minun veljeni ja hänen vaimo. Heille syntyy ensimmäinen lapsi elokuussa. Lisäksi meitä ympäröi ystävät ja kaverit keitä yritämme nähdä säännöllisesti.

Katsotaan jaksanko kirjoittaa tänne. Tämä on nyt testi että onko minusta enää kirjoittajaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti